Players

Jacob Martin Principal Oboe

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Eldad Shiloah Principal Player

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Dolev Vaknin

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Ofer Malca

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Yana krichevsky Principal Player

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Dolev Vaknin Substitute for Principal Timpani

read more

Alexander Gurevich Substitute for Principal 2nd violin

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Dennis Vull Principal Trombone

נגן ראשי

read more

Michael Vull Substitute for Principal Trombone

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Erez Hadar Substitute for Principal Trumpet

read more

Armen Aslinian

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Amit Salomon Principal Horn

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Peter Tkach Substitute for Principal Horn

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Antoli Rosenfeld

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Jeffrey Howard Principal Clarinet

ג’פרי הוארד נולד בשנת 1968 בהאנטסוויל, אלבמה ,ארה”ב.    הוא היה פעיל בתנועות יהודיות וציוניות מגיל צעיר. אחרי שגדל בתוך המסורת האמריקאית של תזמורת בית הספר התיכון, הוא סיים תואר ראשון ב – The Clevelad Institute of Music וקיבל תעודת הוראה במוסיקה מה – University of Alabama in Huntsville.

אחרי האוניברסיטה, ג’פרי עבד כמנצח של תזמורות ב – Cedar Ridge Middle School

בדיקטור, אלבמה במשך חמש שנים.    הוא הוביל תכנית של 350 תלמידים בארבעה תזמורות כלי נשיפה, שני ביג בנדים ומספר רב של הרכבים קטנים.    ג’ף היה גם מרצה לקלריטנט ב – Alabama A&M University.    במקביל לעבודתו בחינוך ג’פרי ניגן קלרינט וסקסופון בהצגות ולהקות ג’ז, רוק וקליזמר.    הוא היה קלרינט ראשון במשך שבע עונות בתזמורת של האופרה בהאנטסוויל, וניגן קלרינט וסקסופון עם התזמורת הסימפונית האנטסוויל.  

הוא עלה לארץ בשנת 1999. הצטרף לתזמורת סימפונט רעננה    לפני שהוא התקבל לתפקיד הראשון בתזמורת הסימפונית חיפה.    הוא הופיע עם כמעט כל תזמורת מקצועית בארץ כולל התזמורת הפילהרמונית הישראלית.    בתור פרילנס הוא הקליד מספר אלבומים של מוסיקה יהודית וערבית וניגן קנצ’רטו לקלרינט בארמניה עם הפילהרמונית הלאומית שלהם.  

בנוסף לעבודתו בתור קלרניטן , ג’ף משמש כעשר שנים    כמנצח של הביג בנד חיפה ועזר בהקמתו.    הוא ממשיך להוביל את הביג בנד חיפה שהיא היחידה בארץ שיש לה מנויים קבועים לסדרת קונצרטים.    הוא הוביל את הביג בנד בהקלטות וסיורים לגרמניה,יוון וסין.

ג’פרי נמנה עם סגל המרצים במכללת גבעת וושינגטון חמש שנים ,שם הוא מלמד קורסים בחינוך למוסיקה , בקלרינט וסקסופון. נמנה עם הצוות הפדגוגי בהכשרה המעשית של הסטודנטים.    ג’פרי מלמד קלרינט וסקסופון קונסרבטוריון בטבעון, מנצח על תזמורת נשיפה בקונסרבטוריון רעננה ובעל מספר רב של תלמידים פרטיים לקלרינט וסקסופון מגיל עשר ועד גיל שמונים.

ג’ף נשוי לצברית בשם דפנה. הם גרים בחיפה עם שלושת ילדיהם: נועם, נדב ועדי.

read more

Ruth Scholz Substitute for Principal Clarinet

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Ela Isakov Principal Flute

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Shiri Yuval

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Andrei Katz Principal bass

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Neritan Tupatzio Substitute for Principal bass

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Sergei Narinsky

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Alexander Kotlier Principal Cello

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Tatiana Kaplansky Substitute for Principal Cello

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Lev Matiuk Substitute for Principal Cello

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Igor Tankavich

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Alexander pan

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Maria Nelyubina

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Irena Zatz

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Elizabetha Kutzuvski

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Michael Iurev

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Nelly Shmukler

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Mark Tiktiner Concertmaster

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Milan Todorovich Substitute for Concertmaster

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Ilya Wolf

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more

Margarita Tal

לורם איפסום הוא כינוי לטקסט חסר משמעות לחלוטין – הנקרא לפעמים גם דמי טקסט או ג’יבריש – ומיועד להיות ממוקם בסקיצות עיצוביות – של עלונים, מגזינים, מודעות, אתרי אינטרנט וכו’ – במקום הטקסט האמיתי הסופי – עד שיהיה טקסט אמיתי.

read more
You can use the keyboard arrows to navigate between the component buttons
",e=e.removeChild(e.firstChild)):"string"==typeof o.is?e=l.createElement(a,{is:o.is}):(e=l.createElement(a),"select"===a&&(l=e,o.multiple?l.multiple=!0:o.size&&(l.size=o.size))):e=l.createElementNS(e,a),e[Ni]=t,e[Pi]=o,Pl(e,t,!1,!1),t.stateNode=e,l=Ae(a,o),a){case"iframe":case"object":case"embed":Te("load",e),u=o;break;case"video":case"audio":for(u=0;u<$a.length;u++)Te($a[u],e);u=o;break;case"source":Te("error",e),u=o;break;case"img":case"image":case"link":Te("error",e),Te("load",e),u=o;break;case"form":Te("reset",e),Te("submit",e),u=o;break;case"details":Te("toggle",e),u=o;break;case"input":A(e,o),u=M(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"option":u=B(e,o);break;case"select":e._wrapperState={wasMultiple:!!o.multiple},u=Uo({},o,{value:void 0}),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;case"textarea":V(e,o),u=H(e,o),Te("invalid",e),Ie(n,"onChange");break;default:u=o}Me(a,u);var s=u;for(i in s)if(s.hasOwnProperty(i)){var c=s[i];"style"===i?ze(e,c):"dangerouslySetInnerHTML"===i?(c=c?c.__html:void 0,null!=c&&Aa(e,c)):"children"===i?"string"==typeof c?("textarea"!==a||""!==c)&&X(e,c):"number"==typeof c&&X(e,""+c):"suppressContentEditableWarning"!==i&&"suppressHydrationWarning"!==i&&"autoFocus"!==i&&(ea.hasOwnProperty(i)?null!=c&&Ie(n,i):null!=c&&x(e,i,c,l))}switch(a){case"input":L(e),j(e,o,!1);break;case"textarea":L(e),$(e);break;case"option":null!=o.value&&e.setAttribute("value",""+P(o.value));break;case"select":e.multiple=!!o.multiple,n=o.value,null!=n?q(e,!!o.multiple,n,!1):null!=o.defaultValue&&q(e,!!o.multiple,o.defaultValue,!0);break;default:"function"==typeof u.onClick&&(e.onclick=Fe)}Ve(a,o)&&(t.effectTag|=4)}null!==t.ref&&(t.effectTag|=128)}return null;case 6:if(e&&null!=t.stateNode)Ll(e,t,e.memoizedProps,o);else{if("string"!=typeof o&&null===t.stateNode)throw Error(r(166));n=yn(yu.current),yn(bu.current),Jn(t)?(n=t.stateNode,o=t.memoizedProps,n[Ni]=t,n.nodeValue!==o&&(t.effectTag|=4)):(n=(9===n.nodeType?n:n.ownerDocument).createTextNode(o),n[Ni]=t,t.stateNode=n)}return null;case 13:return zt(vu),o=t.memoizedState,0!==(64&t.effectTag)?(t.expirationTime=n,t):(n=null!==o,o=!1,null===e?void 0!==t.memoizedProps.fallback&&Jn(t):(a=e.memoizedState,o=null!==a,n||null===a||(a=e.child.sibling,null!==a&&(i=t.firstEffect,null!==i?(t.firstEffect=a,a.nextEffect=i):(t.firstEffect=t.lastEffect=a,a.nextEffect=null),a.effectTag=8))),n&&!o&&0!==(2&t.mode)&&(null===e&&!0!==t.memoizedProps.unstable_avoidThisFallback||0!==(1&vu.current)?rs===Qu&&(rs=Yu):(rs!==Qu&&rs!==Yu||(rs=Gu),0!==us&&null!==es&&(To(es,ns),Co(es,us)))),(n||o)&&(t.effectTag|=4),null);case 4:return wn(),Ol(t),null;case 10:return Zt(t),null;case 17:return It(t.type)&&Ft(),null;case 19:if(zt(vu),o=t.memoizedState,null===o)return null;if(a=0!==(64&t.effectTag),i=o.rendering,null===i){if(a)mr(o,!1);else if(rs!==Qu||null!==e&&0!==(64&e.effectTag))for(i=t.child;null!==i;){if(e=_n(i),null!==e){for(t.effectTag|=64,mr(o,!1),a=e.updateQueue,null!==a&&(t.updateQueue=a,t.effectTag|=4),null===o.lastEffect&&(t.firstEffect=null),t.lastEffect=o.lastEffect,o=t.child;null!==o;)a=o,i=n,a.effectTag&=2,a.nextEffect=null,a.firstEffect=null,a.lastEffect=null,e=a.alternate,null===e?(a.childExpirationTime=0,a.expirationTime=i,a.child=null,a.memoizedProps=null,a.memoizedState=null,a.updateQueue=null,a.dependencies=null):(a.childExpirationTime=e.childExpirationTime,a.expirationTime=e.expirationTime,a.child=e.child,a.memoizedProps=e.memoizedProps,a.memoizedState=e.memoizedState,a.updateQueue=e.updateQueue,i=e.dependencies,a.dependencies=null===i?null:{expirationTime:i.expirationTime,firstContext:i.firstContext,responders:i.responders}),o=o.sibling;return Mt(vu,1&vu.current|2),t.child}i=i.sibling}}else{if(!a)if(e=_n(i),null!==e){if(t.effectTag|=64,a=!0,n=e.updateQueue,null!==n&&(t.updateQueue=n,t.effectTag|=4),mr(o,!0),null===o.tail&&"hidden"===o.tailMode&&!i.alternate)return t=t.lastEffect=o.lastEffect,null!==t&&(t.nextEffect=null),null}else 2*ru()-o.renderingStartTime>o.tailExpiration&&1t)&&vs.set(e,t)))}}function Ur(e,t){e.expirationTimee?n:e,2>=e&&t!==e?0:e}function qr(e){if(0!==e.lastExpiredTime)e.callbackExpirationTime=1073741823,e.callbackPriority=99,e.callbackNode=$t(Vr.bind(null,e));else{var t=Br(e),n=e.callbackNode;if(0===t)null!==n&&(e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90);else{var r=Fr();if(1073741823===t?r=99:1===t||2===t?r=95:(r=10*(1073741821-t)-10*(1073741821-r),r=0>=r?99:250>=r?98:5250>=r?97:95),null!==n){var o=e.callbackPriority;if(e.callbackExpirationTime===t&&o>=r)return;n!==Yl&&Bl(n)}e.callbackExpirationTime=t,e.callbackPriority=r,t=1073741823===t?$t(Vr.bind(null,e)):Wt(r,Hr.bind(null,e),{timeout:10*(1073741821-t)-ru()}),e.callbackNode=t}}}function Hr(e,t){if(ks=0,t)return t=Fr(),No(e,t),qr(e),null;var n=Br(e);if(0!==n){if(t=e.callbackNode,(Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));if(lo(),e===es&&n===ns||Kr(e,n),null!==ts){var o=Ju;Ju|=Wu;for(var a=Yr();;)try{eo();break}catch(t){Xr(e,t)}if(Gt(),Ju=o,Bu.current=a,rs===Ku)throw t=os,Kr(e,n),To(e,n),qr(e),t;if(null===ts)switch(a=e.finishedWork=e.current.alternate,e.finishedExpirationTime=n,o=rs,es=null,o){case Qu:case Ku:throw Error(r(345));case Xu:No(e,2=n){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}}if(i=Br(e),0!==i&&i!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}e.timeoutHandle=Si(oo.bind(null,e),a);break}oo(e);break;case Gu:if(To(e,n),o=e.lastSuspendedTime,n===o&&(e.nextKnownPendingLevel=ro(a)),ss&&(a=e.lastPingedTime,0===a||a>=n)){e.lastPingedTime=n,Kr(e,n);break}if(a=Br(e),0!==a&&a!==n)break;if(0!==o&&o!==n){e.lastPingedTime=o;break}if(1073741823!==is?o=10*(1073741821-is)-ru():1073741823===as?o=0:(o=10*(1073741821-as)-5e3,a=ru(),n=10*(1073741821-n)-a,o=a-o,0>o&&(o=0),o=(120>o?120:480>o?480:1080>o?1080:1920>o?1920:3e3>o?3e3:4320>o?4320:1960*Uu(o/1960))-o,n=o?o=0:(a=0|l.busyDelayMs,i=ru()-(10*(1073741821-i)-(0|l.timeoutMs||5e3)),o=i<=a?0:a+o-i),10 component higher in the tree to provide a loading indicator or placeholder to display."+N(i))}rs!==Zu&&(rs=Xu),l=yr(l,i),f=a;do{switch(f.tag){case 3:u=l,f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var w=Ar(f,u,t);ln(f,w); break e;case 1:u=l;var E=f.type,k=f.stateNode;if(0===(64&f.effectTag)&&("function"==typeof E.getDerivedStateFromError||null!==k&&"function"==typeof k.componentDidCatch&&(null===ms||!ms.has(k)))){f.effectTag|=4096,f.expirationTime=t;var _=Ir(f,u,t);ln(f,_);break e}}f=f.return}while(null!==f)}ts=no(ts)}catch(e){t=e;continue}break}}function Yr(){var e=Bu.current;return Bu.current=Cu,null===e?Cu:e}function Gr(e,t){eus&&(us=e)}function Jr(){for(;null!==ts;)ts=to(ts)}function eo(){for(;null!==ts&&!Gl();)ts=to(ts)}function to(e){var t=Fu(e.alternate,e,ns);return e.memoizedProps=e.pendingProps,null===t&&(t=no(e)),qu.current=null,t}function no(e){ts=e;do{var t=ts.alternate;if(e=ts.return,0===(2048&ts.effectTag)){if(t=br(t,ts,ns),1===ns||1!==ts.childExpirationTime){for(var n=0,r=ts.child;null!==r;){var o=r.expirationTime,a=r.childExpirationTime;o>n&&(n=o),a>n&&(n=a),r=r.sibling}ts.childExpirationTime=n}if(null!==t)return t;null!==e&&0===(2048&e.effectTag)&&(null===e.firstEffect&&(e.firstEffect=ts.firstEffect),null!==ts.lastEffect&&(null!==e.lastEffect&&(e.lastEffect.nextEffect=ts.firstEffect),e.lastEffect=ts.lastEffect),1e?t:e}function oo(e){var t=qt();return Vt(99,ao.bind(null,e,t)),null}function ao(e,t){do lo();while(null!==gs);if((Ju&(Wu|$u))!==Hu)throw Error(r(327));var n=e.finishedWork,o=e.finishedExpirationTime;if(null===n)return null;if(e.finishedWork=null,e.finishedExpirationTime=0,n===e.current)throw Error(r(177));e.callbackNode=null,e.callbackExpirationTime=0,e.callbackPriority=90,e.nextKnownPendingLevel=0;var a=ro(n);if(e.firstPendingTime=a,o<=e.lastSuspendedTime?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:o<=e.firstSuspendedTime&&(e.firstSuspendedTime=o-1),o<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),o<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0),e===es&&(ts=es=null,ns=0),1u&&(c=u,u=l,l=c),c=Ue(w,l),f=Ue(w,u),c&&f&&(1!==k.rangeCount||k.anchorNode!==c.node||k.anchorOffset!==c.offset||k.focusNode!==f.node||k.focusOffset!==f.offset)&&(E=E.createRange(),E.setStart(c.node,c.offset),k.removeAllRanges(),l>u?(k.addRange(E),k.extend(f.node,f.offset)):(E.setEnd(f.node,f.offset),k.addRange(E)))))),E=[];for(k=w;k=k.parentNode;)1===k.nodeType&&E.push({element:k,left:k.scrollLeft,top:k.scrollTop});for("function"==typeof w.focus&&w.focus(),w=0;w=t&&e<=t}function To(e,t){var n=e.firstSuspendedTime,r=e.lastSuspendedTime;nt||0===n)&&(e.lastSuspendedTime=t),t<=e.lastPingedTime&&(e.lastPingedTime=0),t<=e.lastExpiredTime&&(e.lastExpiredTime=0)}function Co(e,t){t>e.firstPendingTime&&(e.firstPendingTime=t);var n=e.firstSuspendedTime;0!==n&&(t>=n?e.firstSuspendedTime=e.lastSuspendedTime=e.nextKnownPendingLevel=0:t>=e.lastSuspendedTime&&(e.lastSuspendedTime=t+1),t>e.nextKnownPendingLevel&&(e.nextKnownPendingLevel=t))}function No(e,t){var n=e.lastExpiredTime;(0===n||n>t)&&(e.lastExpiredTime=t)}function Po(e,t,n,o){var a=t.current,i=Fr(),l=su.suspense;i=jr(i,a,l);e:if(n){n=n._reactInternalFiber;t:{if(J(n)!==n||1!==n.tag)throw Error(r(170));var u=n;do{switch(u.tag){case 3:u=u.stateNode.context;break t;case 1:if(It(u.type)){u=u.stateNode.__reactInternalMemoizedMergedChildContext;break t}}u=u.return}while(null!==u);throw Error(r(171))}if(1===n.tag){var s=n.type;if(It(s)){n=Dt(n,s,u);break e}}n=u}else n=Al;return null===t.context?t.context=n:t.pendingContext=n,t=on(i,l),t.payload={element:e},o=void 0===o?null:o,null!==o&&(t.callback=o),an(a,t),Dr(a,i),i}function Oo(e){if(e=e.current,!e.child)return null;switch(e.child.tag){case 5:return e.child.stateNode;default:return e.child.stateNode}}function Ro(e,t){e=e.memoizedState,null!==e&&null!==e.dehydrated&&e.retryTime